Cliente.
O cliente, en definitiva, pide que as cousas sexan boas, bonitas e baratas. O cliente sempre ten a razón e, ademáis, é o que nos paga.
Calidade.
A calidade deriva da necesidade de servizos e produtos do cliente que, unha vez transmitidas á empresa, esta sexa capaz de canalizalas para proporcionarlle o que precisa, mediante unha boa dirección e unha boa implicación desta e dos traballadores para conquerir un traballo ben feito: servizos e produtos.
Proxecto de empresa.
Trátase dun proxecto que transforme a empresa de maneira que se adapte ó contorno do mercado.
Todo proxecto parte dunha análise da situación actual, facendo unha diagnose e, partindo disto, facer unha planificación de cara a realización do proxecto de futuro.
Todo proxecto de empresa debe contar cun programa de calidade integrado na propia empresa, sen improvisacións, planificando sen precipitación e respectando e valorando o traballo de cada un.
O proxecto debe ser impulsado pola dirección e contar coa colaboración do resto da organización, cun compromiso de intercomunicación eficaz.
sábado, 18 de octubre de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario